Fakültemiz İletişim Bilimleri Bölümü 2. sınıf öğrencileri Aleyna Taşçı, Yıldız Kara, Dicle Deran ve Yaren Keleş “Medya Okuryazarı Olmayı Öğreniyor ve Öğretiyor muyuz? İlkokullarda Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Mevcut Durum” başlıklı proje önerisi ile yine İletişim Bilimleri Bölümü 2. Sınıf öğrencileri Mihriban Dursun, Duru Kadıoğlu ve Meral Çelik de “Ekomedya Okuryazarlığı: Deprem Sonrası Çevre Duyarlılığına Medya Aracılığı ile Dikkat Çekmek” başlıklı proje önerisi ile TÜBİTAK 2209/A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Desteğinden yararlanmaya hak kazandılar.
Danışmanlıklarını Doç. Dr. Aslı Sezgin Büyükalaca’nın gerçekleştireceği projeler 12 ay sürecek. Her iki proje için de çalışmalarına başlayacak olan proje ekipleri, farklı iki yöntemsel yaklaşımla gerçekleştirecekleri çalışmaları sonucunda, farklı platformlar için medya içerikleri ve bilimsel etkinlikler için yayın üretme konusunda çalışmalar gerçekleştirmeyi hedefliyor. Aynı zamanda MEDOK Atölye üyesi de olan proje ekipleri, araştırmaları sonucunda MEDOK Atölye ile ortak çalışmalar yapmayı da planlıyor.